Обробка даних...

Завантаження
Розмір шрифту
A
A
A
Колір сайту
A
A
Звичайна версія сайтуЗвичайна версія сайту





Пошук
Пошук
Людям із порушенням зоруЛюдям із порушенням зору

Львiвенергозбут

Знайти

Персональний кабінет

ЛАСКАВО ПРОСИМО У ПЕРСОНАЛЬНИЙ КАБІНЕТ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ»!
 

У «Персональному кабінеті» в онлайн режимі Ви можете: 
  • дізнатись про нарахування за електроенергію; 
  • подати покази електролічильника; 
  • ознайомитись з діючими тарифами; 
  • оплатити за світло тощо.


Як зареєструватись у «Персональному кабінеті»?

1.       Перейдіть за посиланням на сторінку «Персонального кабінету».
2.       Заповніть усі поля у пункті меню «Реєстрація» (знаходиться на сторінці праворуч). Увага! Пароль має мати не менше 6-ти символів, містити цифри та хоча б одну велику і маленьку літери латинського алфавіту
3.       Ознайомтесь із умовами користування «Персональним кабінетом» та поставте галочку навпроти пункту «Я приймаю умови користування».
4.       Натисніть кнопку «Зареєструватись».
5.       Отримайте електронний лист на вказану Вами при реєстрації електронну пошту.
6.       Перейдіть за посиланням, вкладеним у листі.
7.       На сторінці «Персонального кабінету» введіть свій логін (адресу електронної пошти) і пароль та натисніть кнопку «Увійти».
8.       Аби додати споживачів у «Персональному кабінеті», натисніть кнопку «Додати споживача».
9.       У меню «Пошук споживачів» заповніть усі поля: оберіть відділення або район електричних мереж, в наступному полі введіть Ваш особовий рахунок споживача (10-тизначний код), оберіть категорію споживача («населення» або «юридичні особи») та натисніть «Виконати пошук». Особовий рахунок можна дізнатися із квитанції про оплату, яку Ви отримували у пункті прийому платежів, у кол-центрі «Львівенергозбут», або у Вашому центрі обслуговування клієнтів.
10.   Перевірте правильність введення номеру договору (10-значний код), який з’явився у пошуковому рядку та натисніть кнопку «Додати». Для підтвердження введіть точну суму останньої оплати за електроенергію. Після цього натисніть синю кнопку «Перейти». Ви можете додати на свою сторінку «Персонального кабінету» кілька рахунків.

Вітаємо, Ви – зареєстрований користувач «Персонального кабінету»!

Як подати показник світла у «Персональному кабінеті»?

Щоб подати показник електроенергії у «Персональному кабінеті»,
1.     Перейдіть у меню «Внести покази».
2.     Введіть показник електролічильника у пункті меню «Поточні покази» (підсвічено жовтим кольором).
3.     Натисніть кнопку «Зберегти покази».
Увага! Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні  дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця (п.8.6.3. Кодексу комерційного обліку електричної енергії).

Як переглянути розрахунки за електроенергію у «Персональному кабінеті»?

Щоб переглянути розрахунки за електроенергію у «Персональному кабінеті»,
1.     Перейдіть у меню «Розрахунки».
2.     Оберіть у меню розрахунковий період.
3.     Натисніть кнопку «Відобразити».

Як отримати рахунок за електроенергію у «Персональному кабінеті»?

Щоб отримати рахунок за спожиту (оплачену або неоплачену) електроенергію у «Персональному кабінеті»,
1.     Перейдіть у меню «Документи».
2.     Оберіть у меню період, за який потрібно сформувати рахунок.
3.     Якщо бажаєте отримати лише неоплачені рахунки, поставте галочку навпроти меню «Лише неоплачені».
4.     Натисніть кнопку «Відобразити».
5.     Для формування відповідного рахунку, натисніть навпроти нього синю кнопку «Згенерувати рахунок».
6.     Отримайте електронну версію рахунку.

Як оплатити за світло у «Персональному кабінеті»?

Щоб здійснити оплату за електроенергію у «Персональному кабінеті»,
1.     Перейдіть у меню «Оплатити» (зелена кнопка вгорі праворуч).
2.     Оберіть рахунок, натиснувши зелену кнопку «Оплатити». Якщо бажаєте оплатити кілька рахунків, натисніть зелену кнопку «Одним платежем» .
3.     На сторінці «Оформлення платежу» оберіть платіжну систему.
4.     Для безкомісійної оплати оберіть платіжну систему «iPay» або «Easy Pay».

Як переглянути здійснені оплати за світло у «Персональному кабінеті»?

Щоб переглянути здійснені оплати за електроенергію у «Персональному кабінеті»,
1.     Перейдіть у меню «Оплати».
2.     Оберіть у меню період оплати.
3.     Оберіть у меню вид балансу.
4.     Натисніть «Відобразити».

Як переглянути історію показників електроенергії у «Персональному кабінеті»?

Щоб переглянути у «Персональному кабінеті»історію внесення показників за спожиту електроенергію, а також їх джерела,
1.     Перейдіть у меню «Історія показів».
2.     Оберіть у меню період.
3.     Натисніть «Відобразити».



БАЖАЄМО ПРИЄМНОГО КОРИСТУВАННЯ СЕРВІСОМ!
facebookyoutube