Інструкція про подання звернень/скарг/претензій та процедура розгляду звернень/скарг/претензій
Згідно зі статтею 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено право споживачів на отримання електричної енергії належної якості згідно з умовами договору та стандартами якості електричної енергії.Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 року № 375.
Споживач може подати звернення, скарги та претензію письмово на адресу ТОВ «Львівенергозбут» або будь-яким іншим зручним способом з дотриманням вимог передбачених чинним законодавством.
При розгляді звернень ТОВ «Львівенергозбут» керується зокрема, але не виключно нижченаведеними нормативними документами:
• Закон України «Про ринок електричної енергії»;
• Закон України «Про звернення громадян»;
• Закон України «Про інформацію»;
• Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 14 березня 2018року №312;
• Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 року № 375;
• Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії , затверджене постановою НКРЕКП від 12 березня 2009 року №299 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2009 р. за № 308/16324.
За результатом розгляду звернення Вам буде надано відповідь.
У випадку незгодою з відповіддю, суперечки можуть бути передані на вирішення в суд відповідно до підсудності та підвідомчості, встановленої чинним законодавством України та розглядатись відповідно до чинного законодавства України.