Обробка даних...

Завантаження
Розмір шрифту
A
A
A
Колір сайту
A
A
Звичайна версія сайтуЗвичайна версія сайту





Пошук
Пошук
Людям із порушенням зоруЛюдям із порушенням зору

Львiвенергозбут

Знайти

Досудове врегулювання спорів

Процедура вирішення спорів постачальником природного газу ТОВ «Львівенергозбут», контактна інформація підрозділу ТОВ «Львівенергозбут», відповідального за розв’язання спорів

Всі спори, що виникають між постачальником природного газу та споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

Інформація про структурні підрозділи/працівників ТОВ «Львівенергозбут», які відповідальні за розвязання спорів із споживачами природного газу:

·       Телефон: (032) 259-51-30

·       e-mail:ikc@lvivenergozbut.com

·       режим роботи:з понеділка по четвер: з 8:00 до 17:00 год., у п’ятницю: з 8:00 до 16:00 год. (обідня перерва: з 12:12 до 13:00 год.)

·       адреса:79016, м. Львів, вул. Шевченка, 1

·       назва структурного підрозділу:Інформаційно-консультаційного центру ТОВ «Львівенергзбут»

·       особа, відповідальна за розгляд скарг споживачів та проведення переговорів: Дьорка Вікторія Богданівна– начальник Інформаційно-консультаційного центру.

У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «Львівенергозбут» із претензією.

Згідно вимог ст. 222 Господарського кодексу України у претензії зазначаються:

повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та особи (осіб), якій претензія пред'являється;

дата пред'явлення і номер претензії;
обставини, на підставі яких пред'явлено претензію;
докази, що підтверджують ці обставини;
вимоги заявника з посиланням на нормативні акти;
сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці;
платіжні реквізити заявника претензії;
перелік документів, що додаються до претензії.

Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватися до претензії.

Претензія підписується повноважною особою заявника претензії або його представником та надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом або вручається адресатові під розписку, або відправляється електронною поштою.

Претензія розглядається якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її одержання ТОВ «Львівенергозбут».

У разі невирішення Вашого питання шляхом проведення переговорів та/або в претензійному порядку, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): 03057, м. Київ, вул Смоленська, 19, тел. (044) 204-70-72; e-mail:  box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/ або до Відділу НКРЕКП у Львівській області: 79026, м. Львів, вул. Козельницька, 3,  тел. (032) 239-23-76, e-mail: energo.lviv@newline.net.ua; nkre@loe.lviv.ua

Звернення до НКРЕКП чи Відділу НКРЕКП у Львівській області не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.

facebookyoutube