Звернення клієнтів
Якість обслуговування клієнтів є одним із найголовніших принципів для нашої компанії .
ТОВ «Львівенергозбут» планомірно впроваджує заходи, аби зробити наші послуги максимально комфортними та зручними.
Наша компанія постійно вдосконалює свою діяльність та проводить навчання працівників з метою підвищенняя якісного рівня обслуговування.
Ми завжди відкриті до співпраці і готові вислухати думку кожного клієнта.
Інструкція про подання звернень/скарг/претензій та процедура розгляду звернень/скарг/претензій
Ви можете подати своє звернення, скаргу чи пропозицію до нашої компанії онлайн, заповнивши відповідну форму.
Онлайн-звернення:
Окрім цього, пропонуємо Вам скористатись мобільним додатком «Енергетика Онлайн», розробленим НКРЕКП. Завантажити додаток можна за посиланням:
![]() | https://itunes.apple.com/ua/app/energyonline/id1441399796?l=uk&mt=8 |
![]() | https://play.google.com/store/apps/details?id=com.energyonline |