Львiвенергозбут

Подати показник

Увага! Показники спожитої електроенергії слід повідомляти ЩОМІСЯЦЯ З 1 ДО 5 ЧИСЛА включно!

Сьогодні подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
•  на номер 295-85-13 без з'єдання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  через веб-чат на сайті "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua
•  у відповідне відділення електропостачання

1. Подати показник електронною поштою

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);

2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

КодіПоказник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
2. Подати показник через онлайн-сервіс «Персональний кабінет»

«Персональний кабінет» для наших клієнтівпрацює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
3. Подати показник на номер 295-85-13

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру або у відповідному районному відділенні).  

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.

4. SMS-повідомлення на короткий номер 5068

Аби подати показник на номер 5068 уSMS-повідомленніпотрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі— 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник– це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.
 
Важливо!
Код іПоказникпотрібно обов’язковорозділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код– це десятизначний код абонента;
2) показник_День– це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч– показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленніпотрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код– це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік– показник півпікової  зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч– показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік– показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до песійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

5. Подати показник через веб-чат на сайті оператора системи розподілу "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua

Подати показник, дізнатись скільки платити або ситуацію з відключенням відтепер можна миттєво у новому онлайн – сервісі на сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту.  Далі ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт «Подати показник лічильника».
 
Приклад – роз’яснення рахунку за електричну енергію, який отримують побутові споживачі (завантажити).