Обробка даних...

Розмір шрифту
A
A
A
Колір сайту
A
A
Звичайна версія сайтуЗвичайна версія сайту

Львiвенергозбут

Чому важливо і потрібно подавати показник за світло і робити це вчасно?

30.07.2020

Від сьогодні стартує подача показників за спожиту електричну енергію. Розповідаємо про ключові нюанси подачі показників, аби отримані рахунки за світло були вірними. 

Чому важливо подати показник вчасно?

Від того, наскільки вчасно і регулярно Ви подаватимете показники за спожиту електроенергію, залежать нарахування, які будуть здійснені, а отже – кількість коштів, які треба сплатити. Якщо подати показник за світло вчасно, кількість спожитих кіловат буде розрахована за фактом споживання, а не розрахунковим методом.

Коли слід подавати показник?

Повідомляти показники спожитої електроенергії слід за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та до третього календарного дня наступного місяця. Тобто, про спожиті у липні кіловати повідомляйте з 30 липня по 3 серпня, за спожиті у серпні – з 30 серпня по 3 вересня.

Хто приймає показник?

Показники за світло приймає лише Ваш оператор системи розподілу електричної енергії – приміром, "Львівобленерго". Чому показники не приймає постачальник? Бо після реформи енергетичного ринку це прописано законодавчо (Постанова НКРЕКП №716 від 20.03.2020).

Як часто подавати показник?

Подавати показники необхідно щомісяця. Це потрібно для того, аби оператор системи розподілу (обленерго), спираючись на актуальні показники Вашого лічильника, визначив обсяг спожитих Вами кіловат і передав їх енергопостачальній компанії для виставлення рахунку. Тим самим Ви заощадите кошти, не сплачуючи зайвого.

Чому не контролер?

Тому що контролер оператора системи розподілу здійснює контрольні заміри не рідше, ніж один раз на шість місяців, а не щомісячно, як це було раніше. Відповідно, якщо на вашому лічильнику не встановлено автоматичного зчитувача показників, актуальні на кінець місяця показники лічильника компанія-оператор системи розподілу зможе отримати лише від Вас.

Як подати показник?

Розберемо способи подачі показників на прикладі Львівобленерго.
Подати показник можна:
• через веб-чат на сайті "Львівобленерго" 
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• зателефонувавши на номер 5068 (дзвінок платний)
• через нові cервіси подачі показників "Львівобленерго" у Viber, Telegram та Facebook-messenger

Про показники детально

Для зручності клієнтів енергопостачальної компанії "Львівенергозбут", ми додали можливість подати показник у веб-чаті «Львівенергозбуту».

Як подати показник споживачам «УКРЗАЛІЗНИЦІ»?

Номери телефонів для подачі показників електролічильника для споживачів оператора системи розподілу ПАТ «Укрзалізниця» згідно з напрямками:
Стрий – 099-776-21-86, 068-351-25-60
Самбір – 03236-7-23-10
Тернопіль – 0352-47-29-00
Рівне – 0362-42-34-84
Львів – 032-226-14-60, 032-226-80-69
 

Не зволікайте, подавайте показники за спожите світло регулярно – щомісяця – та заощаджуйте кошти.