Обробка даних...

Львiвенергозбут

Помешкання відключили від електроенергії за борги. Куди звертатись? (крім аварій та планових робіт)

23.07.2019
Зверніть увагу, що при аварійних відключеннях чи планових ремонтах (коли без світла весь будинок, вулиця, мікрорайон) — слід звертатись у кол-центр «Львівобленерго», якщо без світла частина будинку — до організації, яка обслуговує будинок (ЛКП, ОСББ, ЖБК).

Якщо ж у Вашому помешкання немає електроенергії, а в сусідів світло є, при цьому Ваші квартирні автомати/запобіжники в належному робочому стані — ймовірно, що Ваше помешкання відключили від електропостачання. Причиною відключення може бути заборгованість за електроенергію, недопуск працівників оператора системи розподілу «Львівобленерго» до лічильника та інше.

Підстави для відключення від електропостачання побутового споживача:

• Заборгованість за оплату спожитої електроенергії.
Споживача повідомляють не пізніше, ніж за 10 робочих днів до дня відключення.

• Якщо споживач не допустить до свого об’єкту працівника оператора системи розподілу (ПрАТ «Львівобленерго»), останній обов’язково має показати посвідчення.
Споживача  попереджають  не пізніше, ніж за 5 робочих днів до дня відключення.

• У разі самовільного підключення до електроустановок або інших порушень Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Як діяти, якщо помешкання відключили від електропостачання (крім аварій та планових робіт)?

• Мешканцям міста Львова потрібно звернутися у Центр обслуговування клієнтів, вул. Шевченка,1, де необхідно залишити письмову заяву.

• Оплатити виставлений рахунок за відповідну послугу.

• Лише після цього буде здійснено повторне підключення електропостачання.

Важливо! Електропостачання відновлять не швидше ніж за 3 робочих дні у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості і за чималеньку суму, тому краще оплачуйте рахунки за спожиту електроенергію вчасно та впускайте контролерів для контрольного огляду у своє помешкання.

Прес-служба ТОВ «Львівенергозбут»