Обробка даних...

Львiвенергозбут

Звернення клієнтів

Якість обслуговування клієнтів є одним із найголовніших принципів для нашої компанії .

ТОВ «Львівенергозбут» планомірно впроваджує заходи, аби зробити наші послуги максимально комфортними та зручними.

Наша компанія постійно вдосконалює свою діяльність та проводить навчання працівників з метою підвищенняя якісного рівня обслуговування.

Ми завжди відкриті до співпраці і готові вислухати думку кожного клієнта.

Інструкція про подання звернень/скарг/претензій та процедура розгляду звернень/скарг/претензій

Ви можете подати своє звернення, скаргу чи пропозицію до нашої компанії онлайн, заповнивши відповідну форму.

Онлайн-звернення:

* Ваше прізвище, ім'я та по батькові
 
* Місце проживання
 
* Контактний номер телефону
 
* Контактний e-mail
* Текст запитання
 
 

Окрім цього, пропонуємо Вам скористатись мобільним додатком «Енергетика Онлайн», розробленим НКРЕКП. Завантажити додаток можна за посиланням:

https://itunes.apple.com/ua/app/energyonline/id1441399796?l=uk&mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.energyonline